Thursday, January 23, 2014

Zagrljeni tišinom


Zbirka pesama Zagrljeni tišinom predstavlja moje putovanje “između dva vremena”, na kome jedino priznajem ljubav, kao uslov opstanka. Pesme su nastajale u nizu, kao rezultat moje jave i mojih snova. Poželela sam da sa vama podelim svoja najintimnija razmišljanja, nadu, verovanja i ljubav.
Kažu da ljudi koji govore glasno, moraju da viču jer ne dopiru do tuđih srca, da  zaljubljeni šapuću, a oni koji se vole ćute. Želim da Vas moji stihovi zagrle tišinom u onim dugim satima, koji prestaju da se broje minutama, kada se zagledate duboko u svoju dušu.
Zbirku pesama Zagrljeni tišinom posvećujem svojim najdražima, porodici i prijateljima, koji su uz mene i moj su večiti gejzir iz kojeg crpim svoju snagu i inspiraciju.




S ljubavlju


Dotakni me dušom
i zavedi usamljeno srce,
zagrli tišinom moje ruke.
Noć mi uspavaj mislima i
ljubi me daljinama.
Udahni me mirisom
okeana dok ploviš po
mojim uspomenama,
pa mi izroni bisernu
školjku u jednom pogledu,
koji mi je ispričao tajnu
o mladiću koji obećava.
Dušu mi nadom ispuni,
poljubi tiho na prstima
i hodaj mojim ulicama,
koje su šetale za nas
dok smo sanjali zagrljeni
tišinom i osvitali radosni
u nemirnim buđenjima.
Dotakni me dušom i
zagrli ljiljanima, uspavaj
daljinama i ljubi, ljubi
mislima.
I samo se pojavi jednom
s mirisom kiše u hladna
predvečerja bez mnogo
pitanja, baš onda kada se
koraci uspore, a srce utiša
svoje otkucaje u onim
dugim satima koji se više
ne broje minutama.

No comments:

Post a Comment